برقراری رابطه کارگزاری با 230 بانک خارجی
کد خبر: ۱۳۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
وی گفت: ما توانستهایم با سرعت اعتماد طرفهای خارجی را به خودمان جلب کنیم و بخش اعظم تجارت خود را در کانال اعتبارات اسنادی و بروات انجام دهیم
معاون ارزی بانک مرکزی از برقراری روابط کارگزاری با ۲۳۰ بانک خارجی بعد از برجام خبر داد.به نقل از صدا و سیما؛ غلامعلی کامیاب در جلسه مشترک بانکهای ایرانی و افغانستانی افزود: در هفت ماهه امسال، بانکهای ایرانی ۱۷ میلیارد دلار السی باز کردهاند که ۹ میلیارد دلار آن حواله و بقیهاش اعتبارات اسنادی و بروات بوده است که پیشرفت خوبی محسوب میشود.
وی گفت: ما توانستهایم با سرعت اعتماد طرفهای خارجی را به خودمان جلب کنیم و بخش اعظم تجارت خود را در کانال اعتبارات اسنادی و بروات انجام دهیم
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین