تولیت آستان حضرت معصومه (س) تمدید شد
کد خبر: ۱۳۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
در حکمی که توسط آیتالله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری به حجتالاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ابلاغ شده است، آمده است:
رهبر معظم انقلاب در حکمی مسئولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) را برای ۵ سال دیگر تمدید کرد.در حکمی که توسط آیتالله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری به حجتالاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ابلاغ شده است، آمده است:
پیرو حکم صادره مورخ 18 آذرماه سال 89 از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر انتصاب جنابعالی بهعنوان تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برای مدت پنج سال، همانطور که قبلاً بهطور شفاهی ابلاغشده است، مسئولیت جنابعالی بهعنوان تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برای یک دوره پنجساله دیگر از سوی معظم له تمدید گردید.
از خداوند متعال توفیق جنابعالی را مسألت مینمایم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین