|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۵۴

مدال آوران المپیک ریو به دیدار آرمیده رفتند

کد خبر: ۱۳۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
مدال آوران المپیک ریو به دیدار آرمیده رفتند
کمیل قاسمی، حسن یزدانی و حسن رحیمی در حالی که در استراحت به سر می‌برند، امروز با حاضر شدن در بیمارستان امام خمینی از نزدیک شاهد آخرین وضعیت ملی‌پوش تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد شدند.
کمیل قاسمی، حسن یزدانی و حسن رحیمی به دیدار ابوالفضل آرمیده رفتند.

ظهر امروز (دوشنبه) مدال آوران المپیکی تیم ملی کشتی آزاد برای پیگیری آخرین وضعیت ابوالفضل آرمیده، عنوان‌دار رقابت‌های نوجوانان آسیا به بیمارستان امام خمینی رفتند.

کمیل قاسمی، حسن یزدانی و حسن رحیمی در حالی که در استراحت به سر می‌برند، امروز با حاضر شدن در بیمارستان امام خمینی از نزدیک شاهد آخرین وضعیت ملی‌پوش تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد شدند.

طبق گزارش‌ پزشکان وضعیت آرمیده امروز نسبت به روزهای گذشته بهتر شده و او روند درمانی خوبی را در پیش گرفته است. فدراسیون کشتی و فدراسیون پزشکی ورزشی مسئولیت درمان این کشتی‌گیر آزادکار را بر عهده دارند.

 

منبع: ایلنا
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین