استقلالیها با پیراهن مشکی به میدان میروند
کد خبر: ۱۳۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
تیم استقلال قصد دارد در صورت انجام هماهنگیهای لازم با پیراهن مشکی به مصاف گسترش فولاد تبریز بروند.
تیم استقلال قصد دارد در صورت انجام هماهنگیهای لازم با پیراهن مشکی به مصاف گسترش فولاد تبریز بروند.در پی درگذشت منصور پورحیدری، استقلالیها تصمیم دارند در نخستین دیدار خود پس از تعطیلات لیگ برتر با پیراهن به مشکی به میدان بروند. این طرح قرار است در هیئت مدیره مطرح شده تا پس از تایید، با مسئولان سازمان لیگ هماهنگیهای لازم صورت بگیرد.
استقلال پس از تعطیلات لیگ و در صورتی که بازی جام حذفی نداشته باشند، در هفته یازدهم میزبان گسترش فولاد تبریز خواهند بود.
منصور پورحیدری روز گذشته به دلیل بیماری روز گذشته (جمعه) درگذشت.
منبع: تسنیم
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین