|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۳۸

پایان نوسازی یک زیردریایی اتمی پس از 16 سال

کد خبر: ۱۲۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
بر این اساس تمامی سیستم ها و مکانیسم های کاربردی این زیردریایی بر اساس فنآوری‌های جدید نوسازی شده و آزمایش‌های آن در دریا با موفقیت به پایان رسیده است.
 کمپانی «زوزدوچکا»، تعمیر و بازسازی یک فروند زیردریایی هسته‌ای روسیه را به اتمام رساندند.

به نقل از RNS،بر این اساس تمامی سیستم ها و مکانیسم های کاربردی این زیردریایی بر اساس فنآوری‌های جدید نوسازی شده و آزمایش‌های آن در دریا با موفقیت به پایان رسیده است.

این زیر دریایی هسته‌ای با نام «پادمسکوویه » k-64 متعلق به اتحاد جماهیر شوروی بود که در سال ۱۹۹۹ میلادی پس از ۱۳ سال جهت تعمیر به این کارخانه تحویل داده شد اما به دلیل کمبود بودجه ،نوسازی آن تا کنون به تعویق افتاده بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین