|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۵۶

مرگ زن 38 ساله بر اثر اتصال پمپ آب

کد خبر: ۱۲۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
پمپ آب در روستای کنارجو از توابع استان هرمزگان سبب مرگ یک زن شد .
پمپ آب در روستای کنارجو از توابع استان هرمزگان سبب مرگ یک زن شد .

زن 38 ساله ای در روستای کنارجو از توابع استان هرمزگان هنگام روشن کردن پمپ آب دچار برق گرفتگی شد.

به گزارش میزان، زن حادثه دیده به علت شدت برق گرفتگی پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین