هندبال بازی کردن پرسپولیسیها قبل از بازی با استقلال!
کد خبر: ۱۲۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دربی پایتخت، در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دربی پایتخت، در ورزشگاه آزادی برگزار شد.سرخپوشان آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار دربی را از ساعت 17:20 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز کردند.
تمرین پس از صحبتهای برانکو زیر نظر مارکو شروع شد و بازیکنان بدنها را گرم کردند. سپس بازیکنان حول یک دایره ایستاده و به پاسکاری پرداختند.
حرکات سرعتی و عبور از موانع بخش بعدی تمرین بود. بعد از آن تاکتیکهای تیمی مرور شد.
سرخپوشان در ادامه به هندبال در قالب دو تیم پرداختند و بار دیگر به حرکات سرعتی پرداخته و تمرینات تاکتیکی را به اجرا گذاشتند.
تمرین در ساعت 18:30 به پایان رسید و بازیکنان پس از سرد کردن بدن ها راهی رختکن شدند.
تیم پرسپولیس پس از تمرین ورزشگاه آزادی را به مقصد هتل ترک کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین