سرنخهایی از سرقت منزل سرمربی مس کرمان
کد خبر: ۱۱۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
منصور ابراهیمزاده درخصوص سرقت از منزلش گفت: دیروز به اصفهان آمدم و بعد از پیگیریهای لازم به سرنخهایی رسیدیم.
منصور ابراهیمزاده درخصوص سرقت از منزلش گفت: دیروز به اصفهان آمدم و بعد از پیگیریهای لازم به سرنخهایی رسیدیم.سرمربی تیم فوتبال مس کرمان منطقه اصفهان اظهار کرد: بامداد پنجشنبه یک سری اسناد و اشیای گرانبهایمان به سرقت رفت.
وی ادامه داد: دوستان آگاهی پیگیریهای لازم را انجام دادند و خوشبختانه به سرنخهایی نیز رسیدند و امیدوارم هرچه زودتر به نتایج خوبی برسیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین