اعتراض شدید کادرفنی ایران به داور سریلانکایی در پایان نیمه اول
کد خبر: ۱۱۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
بعد از پایان نیمه نخست دیدار ایران و قطر کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران به شدت به قضاوت داور سریلانکایی اعتراض کرد.
بعد از پایان نیمه نخست دیدار ایران و قطر کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران به شدت به قضاوت داور سریلانکایی اعتراض کرد.به گزارش ایسنا، بعد از پایان نیمه نخست دیدار تیمهای ایران و قطر، کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در اعتراض به قضاوت داور سریلانکایی و کمکهایش به سمت آنها و داخل زمین رفتند. این اعتراض دامنهدار بود و چند مربی تیم ملی از جمله نکونام در این اعتراض حضور داشتند.
این اعتراضها در نهایت با دخالت کسرایی، ناظران AFC و افشین پیروانی خاتمه یافت و تیم داوری زمین را ترک کرد.
در همین زمان کارلوس کیروش با حالتی دوستانه و دست بر گردن کارینو به همراه سرمربی اروگوئهای قطر زمین را ترک کرد.
هواداران تیم ملی فوتبال هم در این اعتراض سهیم بودند و با پرتاب بطری آب به سمت زمین نسبت به قضاوت داور سریلانکایی در نیمه اول اعتراض خود را نشان دادند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین