برنز بسکتبال المپیک به اسپانیا رسید
کد خبر: ۱۱۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
تیم ملی بسکتبال اسپانیا با برتری نزدیک برابر استرالیا، به مدال برنز المپیک ریو دست یافت.
تیم ملی بسکتبال اسپانیا با برتری نزدیک برابر استرالیا، به مدال برنز المپیک ریو دست یافت.به گزارش ایسنا، در دیدار ردهبندی بسکتبال المپیک ریو تیم ملی اسپانیا به دیدار استرالیا رفت و در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۸۹ بر ۸۸ برابر این تیم به پیروزی رسید تا به مدال برنز دست یابد.
دیدار نهایی این رقابتها نیز امشب و از ساعت ۲۳:۱۵ بین آمریکا و صربستان برگزار خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین