پیونگ یانگ رسما آمریکا را تهدید کرد
کد خبر: ۱۱۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
پیونگیانگ تهدید کرد اگر آمریکا دست به کار احمقانهای بزند تمامی پایگاههای آمریکا در منطقه آسیا- اقیانوسیه را نابود میکند.
پیونگیانگ تهدید کرد اگر آمریکا دست به کار احمقانهای بزند تمامی پایگاههای آمریکا در منطقه آسیا- اقیانوسیه را نابود میکند.به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه وزارت خارجه کره شمالی آمده است: در واقع استقرار سه نوع بمبافکن استراتژیک آمریکا در گوام در آستانه مانور نظامی سالانه اولچی که هر سال در اوت یا سپتامبر توسط آمریکا و کره جنوبی برگزار می شود، اقدامی هشدار دهنده است.
در این بیانیه آمده است: اوضاع در شبه جزیره کره بسیار خطرناک شده چرا که آمریکا همچنان در تلاش برای افزایش و ارتقای توان تسلیحات هستهای خود با هدف کره شمالی است. اگر آمریکا جرات کند اقدامی احمقانه انجام دهد تمامی پایگاههای ارتش امریکا در منطقه عملیاتی اقیانوسیه از جمله جزیره گوام از حملات نابود کننده ارتش ما در امان نخواهند بود.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین