انفجار ایستگاه پمپ گاز در بندرعباس
کد خبر: ۱۱۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
اتاق سرور ایستگاه پمپ گاز جرون در بندرعباس منفجر شد.
اتاق سرور ایستگاه پمپ گاز جرون در بندرعباس منفجر شد.معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: در این حادثه که ظهر امروز روی داد دو نفر از سرنشینان خودروهای عبوری آسیب دیدند که بصورت سرپایی درمان شدند.
در این حادثه درب و پنجره های اتاق سرور در این حادثه بطورکامل تخریب شد.
حسن امینی زاده افزود: علت انفجار را تجمع گاز در اتاق سرور اعلام کرد.
پمپ گاز جرون در ورودی شهر بندرعباس واقع است.
منبع: باشگاه خبرنگاران
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین