|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۳۱

انفجار ایستگاه پمپ گاز در بندرعباس

کد خبر: ۱۱۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
اتاق سرور ایستگاه پمپ گاز جرون در بندرعباس منفجر شد.
 اتاق سرور ایستگاه پمپ گاز جرون در بندرعباس منفجر شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: در این حادثه که ظهر امروز روی داد دو نفر از سرنشینان خودروهای عبوری آسیب دیدند که بصورت سرپایی درمان شدند.

در این حادثه درب و پنجره های اتاق سرور در این حادثه بطورکامل تخریب شد.

حسن امینی زاده افزود: علت انفجار را تجمع گاز در اتاق سرور اعلام کرد.

پمپ گاز جرون در ورودی شهر بندرعباس واقع است.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین