با شکایت هندبالیستها
باشگاه صبا پلمب شد
کد خبر: ۱۱۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به علت بدهی به هندبالیستها پلمب شد.
باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به علت بدهی به هندبالیستها پلمب شد.با حکم کمیته انضباطی که رای به توقیف اموال دفتر این باشگاه صبا داد، دفتر این باشگاه که متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان قم است، پلمپ شد.
به گزارش ایسنا،باشگاه صبای قم به بازیکنان هندبال که پیشتر با آنها قرارداد بسته بود بدهکار است و این بازیکنان پس از شکایت، حکم پلمب باشگاه را دریافت کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین