باباجانزاده: شرمنده مردم شدم
کد خبر: ۱۱۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
سنگینوزن کشتی فرنگی ایران پس از باخت در المپیک گفت: شرمنده مردم شدم.
سنگینوزن کشتی فرنگی ایران پس از باخت در المپیک گفت: شرمنده مردم شدم.بشیر باباجانزاده پس از شکست مقابل ادگارد پاپ آلمانی و قرار گرفتن در آستانه حذف از رقابتهای المپیک گفت: شرمنده همه مردم، خانوادهام و محمد بنا شدم.
به گزارش ایسنا،وی افزود: بدنم آماده بود اما به نظرم سه امتیاز را بیجهت به حریف آلمانی دادند چرا که او کم کار بود اما به من اخطار دادند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین