سجادی: داوری عبدولی مشکلی نداشت
کد خبر: ۱۱۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: داوری مسابقه کشتی سعید عبدولی مشکلی نداشت.
معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: داوری مسابقه کشتی سعید عبدولی مشکلی نداشت.نصرالله سجادی معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره مسابقات کشتی امروز و شکست دو نماینده ایران اظهار کرد: مسابقه همین است و برد و باخت دارد. تیم کشتی فرنگی ما با تجربه است و هر کسی کار خودش را کرده است.
وی در پاسخ به این سوال که عبدولی به داوری اعتراض داشت و آیا از نظر شما اشکالی وجود داشت، عنوان کرد: داوری اصلا اشکالی نداشت.
سجادی همچنین درباره دو طلای وزنه برداری گفت: مبارک مردم باشد.
معاون وزیر ورزش همچنین در پاسخ به این سوال که فکر می کنید کاروان بهتر از دوره قبل نتیجه بگیرد یا خیر، تصریح کرد: به امید خدا باز هم مدال می گیریم.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین