انفجار در چین 21 کشته بر جای گذاشت
کد خبر: ۱۱۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
به گزارش رسانههای خبری، بر اثر انفجار در کارخانه مواد شیمیایی شهر «دانگ یانگ» چین، حداقل 21 تن کشته شدند.
به گزارش رسانههای خبری، بر اثر انفجار در کارخانه مواد شیمیایی شهر «دانگ یانگ» چین، حداقل 21 تن کشته شدند.رسانههای چینی از انفجار در یک کارخانه مواد شیمیایی در شهر دانپیانگ استان هوبی این کشور خبر دادند؛ انفجاری که دهها کشته برجا گذاشته است.
شبکه سیسیتیوی در خبری فوری گزارش داده که بر اثر انفجار در کارخانه تولید مواد شیمیایی شهر «دانگ یانگ» استان «هوبی» چین، حداقل 21 نفر کشته شدند.
از سوی دیگر، مقامات محلی در چین، ضمن تایید انفجار، اعلام کردند که علت انفجار، شکستگی لوله فشار قوی در کارخانه بوده است.
منبع: فارس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین