اولین طلای روز پنجم المپیک به این زن رسید +عکس
کد خبر: ۱۱۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
دوچرخه سوار آمریکایی موفق شد اولین طلای روز پنجم رقابت های المپیک ریو را برای کشورش به ارمغان بیاورد.

دوچرخه سوار آمریکایی موفق شد اولین طلای روز پنجم رقابت های المپیک ریو را برای کشورش به ارمغان بیاورد.روز پنجم بازی های المپیک ریو با رقابت ورزشکاران در رشتههای مختلف دنبال شد که اولین طلای این روز نیز به دوچرخهسوار زن آمریکایی رسید.
کریستین آرمسترانگ موفق شد در رشته دوچرخه سواری جاده زنان به مدال طلا دست یابد و دهمین طلای بازیهای المپیک را برای کشورش کسب کند. بعد از این ورزشکار، دوچرخه سوارهای روسیه و هلند در رده های دوم و سوم قرار گفتند و به مدال های نقره و برنز رسیدند.
به گزارش ایسنا،امشب و بامداد فردا در المپیک ریو روز پرمدالی است و قرار است 20 مدال طلا به ورزشکاران داده شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین