باشگاه پرسپولیس از برنامه 90 شکایت میکند
کد خبر: ۱۱۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
مسوولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند به خاطر آیتمهایی که در برنامه 90 پخش شد از این برنامه شکایت کنند.
مسوولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند به خاطر آیتمهایی که در برنامه 90 پخش شد از این برنامه شکایت کنند.آفتابنیوز :
به گزارش ایسنا، دوشنبه شب این هفته در برنامه 90 آیتمهایی پیرامون نحوه جذب بازیکنان اوکراینی پرسپولیس پخش شد.
مسوولان باشگاه پرسپولیس معتقدند این در آیتمها حق و حقوق باشگاه پرسپولیس نادیده گرفته شده است.
بر همین اساس پرسپولیسیها قصد دارند از برنامه 90 رسماً شکایت کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین