مراسم گرامیداشت شهدای دیپلمات برگزار شد
کد خبر: ۱۱۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۷
مراسم گرامیداشت شهدای دیپلمات کشورمان که در مزارشریف افغانستان به شهادت رسیدهاند، با حضور خانوادههای آنها و حسن قشقاوی، معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه برگزار شد.
مراسم گرامیداشت شهدای دیپلمات کشورمان که در مزارشریف افغانستان به شهادت رسیدهاند، با حضور خانوادههای آنها و حسن قشقاوی، معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه برگزار شد.روز یکشنبه 17 مرداد، مصادف با سالروز شهادت جمعی از دیپلماتهای کشورمان در مزارشریف در سال 1377، طی مراسمی با حضور خانواده شهداء، مقامات عالی و کارکنان وزارت امور خارجه و همچنین حسن قشقاوی، معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه، یاد و خاطره آن عزیزان گرامی داشته شد.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین