میزبانی: ازدحام دوچرخه سواران در پیچ باعث مصدومیتم شد
کد خبر: ۱۱۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰
دوچرخهسوار المپیکی ایران گفت: اگر بتوانم شرایط خوبی داشته باشم و کمرم درد نکند، در رقابت تایم تریل انفرادی شرکت خواهم کرد.
دوچرخهسوار المپیکی ایران گفت: اگر بتوانم شرایط خوبی داشته باشم و کمرم درد نکند، در رقابت تایم تریل انفرادی شرکت خواهم کرد.قادر میزبانی درباره آخرین شرایطش پس از مصدومیت در رقابت روز گذشته اظهار داشت: کمرم درد میکند. به نظرم جاده فنی بود و در واقع طراحی مسیر، سخت بود.
وی در خصوص صحنه زمین خوردنش گفت: ازدحام رکابزنان در یک پیچ زیاد بود و این مسئله باعث مصدومیتم شد.
رکابزن المپیکی ایران درباره حضورش در مسابقه تایم تریل انفرادی عنوان کرد: فعلاً باید عکسبرداری شود و هنوز معلوم نیست بتوانم روز چهارشنبه رکاب بزنم یا خیر. اگر خوب باشم و مصدومیت اجازه بدهد، در تایم تریل شرکت خواهم کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین