سه مدال برای گروه موسیقی ایرانی
کد خبر: ۱۱۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
مدیرکل دفتر موسیقی در پیامی، کسب سه مدال نقره در مسابقات جهانی گروههای کُر سوچی را به «میلاد عمرانلو» - سرپرست گروه آوازی تهران - تبریک گفت.
مدیرکل دفتر موسیقی در پیامی، کسب سه مدال نقره در مسابقات جهانی گروههای کُر سوچی را به «میلاد عمرانلو» - سرپرست گروه آوازی تهران - تبریک گفت.عمرانلو - سرپرست گروه آوازی تهران - از سوی نهمین دوره فستیوال کُر سوچی روسیه، سه مدال نقره کسب کرد.
براساس اعلام روابط عمومی دفتر موسیقی، فرزاد طالبی - مدیرکل این دفتر - در پیام خود خطاب به رهبر کُر آوازی تهران آورده است:
به گزارش جام جم آنلاین، «شرکت در این رویداد بزرگ و کسب سه مدال نقره در بخش رقابتی "جشنواره بینالمللی گروههای کر سوچی" را به جنابعالی و اعضای شایسته گروه کُر آوازی تهران تبریک میگویم. بیتردید این تلاشهای امیدبخش، فردایی روشنتر و افقهایی بلندتر را نوید میدهد.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین