رضایی:
«بابارجب» نه گلایه کرد، نه منتی گذاشت
کد خبر: ۱۱۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شهادت جانباز ۷۰% حاجرجب محمدزاده گفت که او نه از فردی یا نهادی گلایه کرده و نه بر کسی منتی گذاشته است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شهادت جانباز ۷۰% حاجرجب محمدزاده گفت که او نه از فردی یا نهادی گلایه کرده و نه بر کسی منتی گذاشته است.محسن رضایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:
«هشت سال جنگ و بیست و هشت سال آثار جنگ را مردانه تحمل کرد.
دهها جای تنش زخم و درد داشت؛ اما جانش زلال و آزاد بود. گازهای شیمیایی راه نفسش را بسته بود؛ اما او، هم-نفسِ فرشتگان بود.
در دنیا کدام قهرمان را میشناسید که مانند #بابا_رجب این همه سختی و درد را تحمل کرده باشد؛ اما نه لب به شکوه گشوده باشد و نه از فرد یا نهادی گله کرده و نه بر کسی منتی گذاشته باشد؟
آری بابا رجب، برادر رزمنده من، سربلند و آزاده رفت؛ ولی وای به حال کسانی که او را دیدهاند، اما کاری برای خدا و مردم نکردهاند و در حالی که روز قیامت با او روبرو میشوند، راه جبرانی برایشان باقی نمانده باشد.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین