از سوی وزارت خوشبختی امارات صورت گرفت
اعزام 60 نفر به آمریکا و بریتانیا برای آموزش خوشبختی
کد خبر: ۱۱۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
امارات متحده عربی شماری از اتباع خود را برای آموزش دیدن درباره خوشبختی و رفاه عمومی به دورهای ۵ ماهه اعزام میکند.
امارات متحده عربی شماری از اتباع خود را برای آموزش دیدن درباره خوشبختی و رفاه عمومی به دورهای ۵ ماهه اعزام میکند.به گزارش بی بی سی، این کشور سال پیش وزارتخانه جدیدی را به نام وزارت خوشبختی (سعادت) برای رفاه و رضایت اجتماعی مردم تأسیس کرد.
60 نفر برای دریافت چنین آموزشهایی انتخاب شدهاند و قرار است در ماه سپتامبر به بریتانیا و آمریکا اعزام شوند و به عنوان مأموران ارشد سعادت و مثبتنگری به کشور بازگردند.
این 60 نفر در دورههای دانشگاه آکسفورد و برکلی شرکت خواهند کرد. آنها در این دورهها در مورد سعادت و شاد بودن و نحوه توزیع آن در میان جامعه آموزش خواهند دید.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین