شکایت اعضای تیم بانوان ملوان از مدیرعامل
کد خبر: ۱۱۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
اعضای تیم بانوان اعتقاد دارند که بیانیه منتشر شده توهین به آنها بوده و به هیچ عنوان از شکایت خود کوتاه نخواهند آمد.
اعضای تیم فوتبال بانوان ملوان از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه خود شکایت کردند.به نقل از وب سایت نود، اعضای تیم فوتبال بانوان ملوان و خانواده نصرت ایراندوست با حضور در دادگستری انزلی از اعضای هیات مدیره به خصوص احمد دنیامالی، رئیس هیات مدیره و مسعود رضاییان، مدیرعامل این باشگاه به دلیل انتشار بیانیه شکایت کردند.
اعضای تیم بانوان اعتقاد دارند که بیانیه منتشر شده توهین به آنها بوده و به هیچ عنوان از شکایت خود کوتاه نخواهند آمد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین