زور مشهدی ها به هم نرسید
کد خبر: ۱۱۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰
دیدار دو تیم سیاهجامگان و پدیده خراسان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
دیدار دو تیم سیاهجامگان و پدیده خراسان با نتیجه تساوی به پایان رسید.در اولین دیدار از هفته دوم شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور دو تیم سیاهجامگان و پدیده از ساعت 19:10 (یکشنبه) در ورزشگاه ثامن مشهد دربی این شهر را برگزار کردند.
پس از تساوی بدون گل دو تیم در نیمه اول، تیم فوتبال پدیده نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 دو بار تیرک دروازه سیاهجامگان را به لرزه در آورد، اما این ایوب کلانتری بود که در دقیقه 55 و از روی نقطه پنالتی برای سیاهجامگان گلزنی کرد. عباسیان اما در دقیقه 81 گل تساوی پدیده را بهثمر رساند تا در نهایت این دو تیم مشهدی به تقسیم امتیازات رضایت دهند. این دو تیم که در بازی هفته اول به پیروزی رسیده بودند، با این تک امتیاز چهار امتیازی شدند.
علیعسگری، بادامکی و احمدی از سیاهجامگان و خرسندنیا و عباسیان از پدیده با کارت زرد احمد صالحی جریمه شدند.
منبع: فارس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین