تخریب طبقه هفتم علاءالدین آغاز شد
کد خبر: ۱۱۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین توسط مالک به دستور دادستانی آغاز شد.
تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین توسط مالک به دستور دادستانی آغاز شد.اقبال شاکری اظهار داشت: طبقه هفتم علاءالدین که براساس رأی دیوان عدالت اداری و کمیسیون ماده 100 باید تخریب میشد، با حکم دادستانی مراحل تخریب آن آغاز شده است.
شاکری گفت: فردا جلسهای با حضور دادستانی، شهرداری تهران و مالک پاساژ علاءالدین در خصوص زمانبندی و نحوه تخریب این طبقه برگزار میشود.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: امروز نیز عوامل ناجا برای برخورد با گوشیهای قاچاق در مقابل پاساژ علاءالدین حضور داشتند.
منبع: فارس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین