پایانجلسه بازیکنان اوکراینی با پرسپولیس+عکس
کد خبر: ۱۰۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
دو بازیکن اوکراینی که برای قرارداد با سرخ پوشان در تهران به سر می برند پس از جلسه ای چهار ساعته این باشگاه را ترک کردند.

دو بازیکن اوکراینی که این روزها به تهران آمدند تا با پرسپولیسی ها به مذاکره بپردازند پس از جلسه ای چهار ساعته باشگاه این باشگاه را ترک کردند.نتیجه جلسه چهار ساعته پرسپولیسی ها با مدافع و مهاجم اوکراینی، به جلسه پس از تست پزشکی این بازیکنان موکول شد.
تست پزشکی بازیکنان اوکراینی پرسپولیسی ها فردا برگزار خواهد شد تا پس از آن مسئولان پرسپولیس و کادرفنی سرخ پوشان درباره عقد قرارداد با این بازیکنان نظر نهایی خود را اعلام کنند.
به گزارش ورزش سه، مهاجم اوکراینی پس از جلسه با سرخ پوشان به رسم بازیکنان تازه وارد همانطور که در تصویر پیداست، روبروی دوربین ها به نشان دادن عدد شش پرداخت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین