چاه آب جان 3 نفر را در باغملک گرفت
کد خبر: ۱۰۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
رییس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی خوزستان از مرگ 3 نفر در اثر گازگرفتگی در شهرستان باغملک خبر داد.
رییس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی خوزستان از مرگ 3 نفر در اثر گازگرفتگی در شهرستان باغملک خبر داد.دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: در حادثهای که ساعت 8:00 صبح امروز (26 تیر) در روستای چشمه شیرین بخش قلعهتل از توابع شهرستان باغملک رخ داد، 3 نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
وی افزود: این حادثه به دلیل گازگرفتگی داخل یک چاه آب 10 متری رخ داد.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین