مورد عجیب یک خانم در بیمارستان مهاباد
کد خبر: ۱۰۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
در یک عمل جراحی چشمگیر در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد توده 10 کیلو گرمی توسط تیم جراحی از شکم خانم 23 سال مهابادی خارج شد.

در یک عمل جراحی چشمگیر در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد توده 10 کیلو گرمی توسط تیم جراحی از شکم خانم 23 سال مهابادی خارج شد.دکتر امید صادق امیری رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد گفت:این بیمار خانم 23 ساله در پی شکایت از درد و بزرگی شکم با مراجعه به بیمارستان توسط دکتر جوادسلیمی متخصص جراحی عمومی مورد معاینه قرار گرفت و با انجام آزمایشات تشخیصی وجود توده تایید و مقدمات جراحی آماده شد.
وی افزود: به جهت نیاز به دقت در تمام زوایای اینگونه جراحیها، دکتر سلیمی و تیم 6 نفره برای انجام این جراحی سنگین در اتاق عمل حاضر شدند که بالاخره جراحی این بیمار با موفقیت به پایان رسید.
دکتر امید صادق امیری خاطرنشان کرد: هم اینک حال عمومی و شرایط پس از عمل بیمار رضایتبخش است و برای ادامه درمان و تشخیص نوع توده، نمونه به آزمایشگاه ارسال شد و بیمار با وضعیت رضایت بخش تحت مراقبت پزشکان قرار دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین