کری: ایران به برجام پایبند بود
کد خبر: ۱۰۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
وزیر امور خارجه آمریکا یک روز پس از یکسالگی برجام، بار دیگر اذعان کرده که جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در چارچوب توافق هستهای وین عمل کرده است.
جان کری، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در اظهار نظری که به سالگرد یکسالگی توافق هستهای وین بازمیگشت، اذعان کرد که جمهوری اسلامی ایران به سهم خود به برجام پایبند بوده است.به نوشته روزنامه آمریکایی والاستریت ژورنال، وزیر خارجه آمریکا اظهار داشت: «هیچکس وانمود نمیکند که برخی چالشهای ما با ایران از بین رفتهاند. این برنامه [توافق هستهای] در خصوص برنامه هستهای ایران بود.»
کری تصریح کرده است که توافق هستهای توانسته است انتظاراتی را که از آن میرفت، برآورده کند.
23 تیرماه، اولین سالگرد جمعبندی توافق هستهای وین، موسوم به برجام بود که به باور ایران، واشنگتن به همه تعهدات خود در چارچوب آن پایبند نبوده است.
منبع: فارس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین