آمریکا تحریم علیه 15 ایرانی را تمدید کرد
کد خبر: ۱۰۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰
آمریکا در سالگرد توافق هستهای ایران و گروه 1+5، تحریمها علیه 15 فرد را به بهانه حمایت از برنامه موشکی ایران تمدید کرد.
آمریکا در سالگرد توافق هستهای ایران و گروه 1+5، تحریمها علیه 15 فرد را به بهانه حمایت از برنامه موشکی ایران تمدید کرد.«اداره صنعت و امنیت آمریکا»، از سازمانهایی که زیر نظر وزارت بازرگانی این کشور فعالیت میکند، روز چهارشنبه تحریمها علیه 15 فرد و موسسه حامی برنامه موشکی ایران را تمدید کرد.
ممنوعیتهای دولت آمریکا، امتیازات صادرات را از این 15 فرد و موسسه که حامی برنامه موشکی ایران عنوان شدهاند، سلب میکند.
در اطلاعیه این اداره آماده است: «تمدید دستور منع موقت، جهت جلوگیری از نقض فوری مقررات امور صادرات، در راستای منافع عمومی است.»
شرکتهای تحریمشده، شرکت هواپیمایی ماهان، هواپیمای النصر اردن و شرکت «اسکای بلوبرد» امارات را شامل میشوند.
منبع: فارس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین