|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۱۴

امیری: هنوز ابلاغیه‌ای برای معاونت پارلمانی رئیس جمهور دریافت نکرده‌ام

کد خبر: ۱۰۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
سخنگوی وزارت کشور گفت: برای حضورم در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به جای آقای انصاری صحبت‌هایی انجام شده ولی هنوز ابلاغیه‌ای به دستم نرسیده است.
 سخنگوی وزارت کشور گفت: برای حضورم در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به جای آقای انصاری صحبت‌هایی انجام شده ولی هنوز ابلاغیه‌ای به دستم نرسیده است.

حسینعلی امیری با بیان اینکه من تابع دستور رئیس‌جمهور هستم و اگر حتی به من بگویند بخشدار یک منطقه‌ شوم آن را قبول می‌کنم، اظهار کرد: تا این لحظه ابلاغیه درباره جابه‌جایی من با آقای انصاری در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به دستم نرسیده است.

وی گفت:‌ ما باید تا فردا صبر کنیم که ببینیم این ابلاغیه صادر می‌شود یا خیر.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین