|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۳۹

تصویری از تحصن آقای نماینده مجلس در استانداری خوزستان

کد خبر: ۱۰۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
نماینده مردم شادگان در مجلس در ساختمان استانداری خوزستان متحصن شده است. مجید ناصری نژاد خواستار حل مشکل آب شادگان است.
 نماینده مردم شادگان در مجلس در ساختمان استانداری خوزستان متحصن شده است. مجید ناصری نژاد خواستار حل مشکل آب شادگان است.

ناصری نژاد گفته است که تا زمانی که مسئولان اقدامی برای حل مشکل بی آبی انجام ندهند، به تحصن خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرآنلاین،‌ تصویر زیر از تحصن ناصری نژاد در کانال های تلگرامی دست به دست می شود.



ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین