در پی ورود توده غلیظ گرد و غبار؛
دستگاه های اجرایی ایلام فردا با 2 ساعت تاخیر آغاز بکار می کنند
کد خبر: ۱۰۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۰
دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان ایلام گفت: به علت میزان بالای غلظت ریزگردها در هوا، ساعت کار دستگاه های اداری مناطق درگیر سه شنبه با تاخیر 2 ساعته آغاز می شود.
دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان ایلام گفت: به علت میزان بالای غلظت ریزگردها در هوا، ساعت کار دستگاه های اداری مناطق درگیر سه شنبه با تاخیر 2 ساعته آغاز می شود.«مازیار سلیمان نژاد» اظهار کرد: با ورود ریزگردهای عربی با غلظت بالا به هوای استان و در پی تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، مقرر شد سه شنبه شروع به کار دستگاه های اداری از ساعت 9و 30 دقیقه صبح آغاز شود.
وی تاکید کرد: این تاخیر شامل مراکز درمانی و امدادی مانند بیمارستان ها نمی شود.
سلیمان نژاد افزود: در صورت تداوم غلظت ریزگردها ساعت 8و 30دقیقه فردا صبح یک اطلاعیه دیگر درباره تعطیلی دستگاه های اداری منتشر می شود.
توده جدید گرد و غبار که از سمت بیابان های کشور سوریه به هوای استان ایلام وارد شده که علاوه بر اینکه هوای استان را در وضعیت اضطرار قرار داده و موجب کاهش دید افقی نیز شده است.
از ابتدای سال جاری تا کنون 30 روز گرد و غبار عربی در استان ایلام ثبت شده است.
منبع: ایرنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین