پرسپولیسیهای قدیمی در «خندوانه» +عکس
کد خبر: ۱۰۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
امشب علی انصاریان، بهنام ابوالقاسمپور و اسماعیل حلالی به عنوان بازیکنان سابق تیم پرسپولیس، مهمانان «خندوانه» هستند و در این برنامه قرار است حرفها و خاطراتی را مطرح کنند.
بعد از حضور بازیکنان سابق «استقلال» در برنامه «خندوانه»، این بار نوبت به «پرسپولیسی»ها رسیده است.
به گزارش روابط عمومی «خندوانه»، امشب علی انصاریان، بهنام ابوالقاسمپور و اسماعیل حلالی به عنوان بازیکنان سابق تیم پرسپولیس، مهمانان «خندوانه» هستند و در این برنامه قرار است حرفها و خاطراتی را مطرح کنند.
بازیکنان سابق پرسپولیس در حال حاضر در عرصه مربیگری فعالیت میکنند که البته علی انصاریان چند سالی است که تنها یک چهره ورزشی به حساب نمیآید و با فعالیتهایی که در زمینه بازیگری و حتی تهیهکنندگی داشته، چهرهای هنری هم محسوب میشود.
به گزارش ایسنا، برنامه «خندوانه» با حضور بازیکنان سابق پرسپولیس، امشب ساعت 23 از شبکه نسیم پخش میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین