مدیر عامل بیمارستان رضوی منصوب شد
کد خبر: ۱۰۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
همچنین تولیت آستان قدس رضوی طی حکم جداگانهای دکتر سعید هاشمزاده را به عضویت هیئت مدیره بیمارستان منصوب شد.
با حکم تولیت آستان قدس رضوی دکتر قاسم سلطانی مدیرعامل بیمارستان رضوی شد.به نقل از روابط عمومی بیمارستان رضوی، حجتالاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با پیشنهاد هیئت مدیره بیمارستان رضوی، دکتر قاسم سلطانی را به عنوان مدیر عامل این بیمارستان منصوب کرد.
همچنین تولیت آستان قدس رضوی طی حکم جداگانهای دکتر سعید هاشمزاده را به عضویت هیئت مدیره بیمارستان منصوب شد.
منبع: مهر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین