بنرهای جدید ضد آمریکایی شهرداری + تصاویر
کد خبر: ۱۰۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
شهرداری تهران اخیرا بیلبوردهایی جدیدی در معابر عمومی تهران با عنوان «حقوق بشر آمریکایی» نصب کرده است.
شهرداری تهران به تازگی بیلبوردهایی جدیدی در معابر عمومی تهران نصب کرده است.شهرداری تهران اخیرا بیلبوردهایی جدیدی در معابر عمومی تهران با عنوان «حقوق بشر آمریکایی» نصب کرده است.
این بنرها واکنشهای مختلفی از طرف کاربران فضای مجازی داشت به طوری که در شبکههای اجتماعی این تصاویر بارها بازنشر میشود و کاربران نظرات گوناگونی در رابطه با آنها منتشر میکنند.
گفتنی است موضوع نصب بیلبوردهای با مضامین مختلف در معابر عمومی تازگی ندارد و شهرداری به مناسبتهای مختلف بنرهای متفاوتی را نصب میکند.




X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین