|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۳۷

جدایی یک بازیکن از ملوان پس از 12 سال

کد خبر: ۱۰۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
جدایی یک بازیکن از ملوان پس از 12 سال
یکی از بازیکنان ملوان انزلی پس از 12 سال از این تیم جدا شد.
 یکی از بازیکنان ملوان انزلی پس از 12 سال از این تیم جدا شد.

 سید جلال رافخایی مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی به ماشین سازی تبریز پیوست. رافخایی 12 سال است که در ملوان بازی می کند و جزو وفادارترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر فوتبال به حساب می آید. قرارداد رافخایی با ماشین سازی یک ساله است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین