جابری انصاری به لبنان رفت
کد خبر: ۱۰۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه در جریان سفر به بیروت با مقامهای ارشد لبنانی دیدار و گفتوگو کرد.
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه در جریان سفر به بیروت با مقامهای ارشد لبنانی دیدار و گفتوگو کرد.حسین جابری انصاری که محمد فتحعلی، سفیر ایران در لبنان او را همراهی میکند در این سفر، ابتدا با تمام سلام، نخستوزیر و سپس با جبران باسیل، وزیر امور خارجه لبنان ملاقات و با آنان در باره روابط تهران و بیروت و تحولات منطقه و لبنان گفتوگو کرد.
این نخستین سفر جابری انصاری به لبنان به عنوان معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران است.
طبق آن چه که گفته شده جابری انصاری قرار است با نبیه بری، رییس مجلس لبنان نیز دیدار و گفتوگو کند.
این دیپلمات ایرانی صبح دوشنبه وارد بیروت شد.
به گزارش ایسنا، حسین جابری انصاری هفته پیش از سوی محمدجواد ظریف به عنوان جانشین حسین امیرعبداللهیان معرفی شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین