معرفی مدیران جدید شرکت ارتباطات زیرساخت
کد خبر: ۱۰۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت مدیران بخشهای مختلف این شرکت را منصوب کرد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت مدیران بخشهای مختلف این شرکت را منصوب کرد.محمدجواد آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با صدور احکامی جداگانه احمد نظرپور را به سمت مدیرکل ارتباطات زیرساخت شهرستانهای استان تهران و امور هماهنگی استانها و علیرضا اصغریان را به سمت مدیرکل مهندسی عملیات شبکه دیتا و سوئیچ در معاونت بهرهبرداری و مدیریت شبکه منصوب کرد.
همچنین سهراب آغ بیات به سمت مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه در معاونت بهرهبرداری و مدیریت شبکه، مجید میرزایی به سمت مدیرکل امور مشتریان و واگذاری مدارات، مجید شهبازی به سمت مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری و امیر محمدی ستا به سمت مدیرکل امور اداری و توسعه منابع انسانی این شرکت منصوب شدند.
در بخشهایی از احکام صادر شده مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به توانمندیها و تجارب این مدیران خواستار تلاش بیش از پیش آنان در جهت پیشبرد برنامهها و مأموریتهای خطیر شرکت ارتباطات زیرساخت شده است.
منبع: آنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین