ضاربین محیطبانان هرمزگانی تحت تعقیب هستند
کد خبر: ۱۰۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۰
مدیرکل دفتر حفاظت و صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ضاربین دو محیطبان به شهادت رسیده در استان هرمزگان تحت تعقیب هستند.
مدیرکل دفتر حفاظت و صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ضاربین دو محیطبان به شهادت رسیده در استان هرمزگان تحت تعقیب هستند.علی تیموری اظهار کرد: صبح امروز در پارک ملی گنو در استان هرمزگان دو تن از محیطبانان با نامهای پرویز هرمزی و محمد دهقان توسط شکارچیان متخلف به شهادت رسیدند.
تیموری افزود: ضاربین هنوز دستگیر نشده و تحت تعقیب هستند.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین