واکنش برهانی به حضورش در تیم پیکان
کد خبر: ۱۰۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
وی در خصوص سایر پیشنهادهایش گفت: پیشنهاد خارجی به دستم رسیده بود اما جلالی از من خواست به پیکان بیایم. من هم قبول کردم و راهی پیکان شدم.
مهاجم فصل گذشته استقلال از حضورش در تیم پیکان ابراز خوشحالی کرد.آرش برهانی درباره پیوستنش به پیکان اظهار داشت: خوشحالم که به این تیم رفتم و بار دیگر شاگرد مجید جلالی شدم. با جلالی خاطرات خوبی دارم و امیدوارم دوباره این خاطرات تکرار شود و فصل خوبی را در این تیم داشته باشم.
وی در خصوص سایر پیشنهادهایش گفت: پیشنهاد خارجی به دستم رسیده بود اما جلالی از من خواست به پیکان بیایم. من هم قبول کردم و راهی پیکان شدم.
مهاجم استقلال در خصوص جداییاش از این تیم گفت: ترجیح میدهم فعلا صحبت نکنم.
منبع: تسنیم
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین