قرارداد سه بازیکن پرسپولیس فسخ شد
کد خبر: ۱۰۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
سیدعلی فاطمی، مرتضی قدیمیپور و امیرعباس آیینهچی سه بازیکن فصل گذشته پرسپولیس امروز با حضور در سازمان لیگ و ثبت فسخ قرارداد توافقی خود، از این باشگاه جدا شدند.
سه بازیکن فصل قبل پرسپولیس با ثبت فسخ قرارداد خود از این باشگاه جدا شدند.سیدعلی فاطمی، مرتضی قدیمیپور و امیرعباس آیینهچی سه بازیکن فصل گذشته پرسپولیس امروز با حضور در سازمان لیگ و ثبت فسخ قرارداد توافقی خود، از این باشگاه جدا شدند.
امروز همینطور امیرارسلان مطهری، رضا علیاری، محمد دانشگر و محمدسعید براویه بازیکنان نفت تهران نیز با فسخ قرارداد از نفت جدا شدند.
احمدامیر کامدار بازیکن ذوبآهن نیز با ثبت فسخ قرارداد توافقی خود از این تیم اصفهانی جدا شد.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین