پیروزی بسکتبالیستهای ایران برابر نماینده آمریکا
کد خبر: ۱۰۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
تیم ملی بسکتبال ایران دومین بردش در تورنمنت اطلس چین را به دست آورد.
تیم ملی بسکتبال ایران دومین بردش در تورنمنت اطلس چین را به دست آورد.تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدارش در تورنمنت اطلس اسپرت چین به مصاف نماینده آمریکا رفت و با نتیجه 72 بر 61 به پیروزی رسید و دومین بردش در این مسابقهها را به دست آورد.
تیم ملی بسکتبال ایران در سه کوارتر اول با نتایج 13-12 ، 22-14 و 20-15 حریف خود را شکست داد و در کوارتر پایانی 20-17 مغلوب شد اما در نهایت توانست نماینده آمریکا را از پیش رو بردارد.
ملیپوشان بسکتبال ایران در دیدار قبلی خود مقدونیه را شکست داده بودند و فردا در سومین بازی به مصاف لیتوانی خواهد رفت.
به گزارش ایسنا، در این مسابقه محمد جمشیدی با 15 امتیاز و حامد حدادی و عدنان دورقی با 14 امتیاز بهترینهای تیم ملی بودند.
بسکتبالیستهای ایران خود را برای حضور در مسابقههای انتخابی المپیک آماده میکنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین