جریمه پرتاب زباله از خودرو؛ 30 هزار تومان
کد خبر: ۱۰۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پرتاب زباله از داخل خودور به بیرون و سطح معابر ممنوع است.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پرتاب زباله از داخل خودور به بیرون و سطح معابر ممنوع است.سرهنگ حسن عابدی افزود: طبق قانون پرتاب انواع زباله، ریختن ضایعات، اشیاء و انداختن آب دهان از داخل خودور به بیرون و سطح معابر ممنوع است.
وی با بیان اینکه پلیس برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد تصریح کرد: تخلف مذکور با کد 2073 اعمال قانون می شود و جریمه 300 هزار ریالی را متوجه رانندگان متخلف خواهد کرد.
به گفته جانشین پلیس راهور پایتخت نحوه ارزیابی و رصد این تخلف توسط ماموران راهنمایی و رانندگی خواهد بود.
منبع: ایرنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین