مرگ دلخراش 3 مامور اداره برق پایتخت
کد خبر: ۱۰۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
حادثه مرگباری برای 3 مامور اداره برق استان تهران حین بازگشته به خانه رقم خورد.
حادثه مرگباری برای 3 مامور اداره برق استان تهران حین بازگشته به خانه رقم خورد.ساعت 19:30 ، نوزدهم خرداد ماه 3 نفر از کارکنان اداره برق منطقه شمال غرب تهران به نام های غلامرضا، مهدی و حسین طی ماموریتی جهت بررسی دکل فشار قوی به منطقه سولقان مراجعه میکنند.
پس از اتمام ماموریت حین بازگشت خودروی سازمانی به داخل دره سقوط کرده و هر سه دوست در دم فوت میکنند.
بنا به دستور قضایی پروندهای تشکیل میشود و مراتب جهت بررسی علت حادثه دراختیار ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت.
منبع: باشگاه خبرنگاران
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین