زمین لرزه های کرمان خسارتی نداشت
کد خبر: ۱۰۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: زلزله های کرمان خسارتی نداشت.
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: زلزله های کرمان خسارتی نداشت.آقای صالحی افزود :این زمین لرزه ها خوشبختانه خسارت مالی و جانی نداشته است.
وی افزود : منطقه سیرچ در دهه های گذشته زمین لرزه های بسیاری را تجربه کرده و هم اینک بسیاری از خانه ها مقاوم سازی شده است .
صالحی گفت : زمین لرزه در این مناطق تا 5 ریشتر مشکلی را ایجاد نمی کنند.
امروز دو زمین لرزه به قدرت 4 و7 دهم و3 و3 دهم ریشتر سیرچ را لرزاند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین