تیمور صیدی در پاسخ به این سوال که آیا شما ملاقاتی با فرزندتان داشتهاید، گفت: با بچهام ملاقات داشتیم نمیشود دروغ گفت. همیشه زنگ میزند. اما تا سری آخر که حکم صادر کردند، نگذاشتند وکیل بر سر پرونده برود این اواخر یک لایحه روی پرونده گذاشته است. در حال حاضر هم وکیل اصلی ما آقای اسماعیلبیگی است. یک ابهاماتی در پرونده است نخست این که فیلم بسیار تاریک است. کسی که سطل آشغال را که تکان میدهد دستش تتو ندارد و پسر من تتو دارد. یک نکتههایی وجود دارد که باید اجازه دهیم آقای اسماعیل بیگی آنها را از نظر حقوق مشخص کنند.
کد خبر: ۳۵۶۰۳۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۳