خودروهای اروندی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۲:۴۳
خودروهای اروندی
استاندار خوزستان گفت: مردم استان می توانند از امروز می توانند از دو ماه مرخصی خودروهای پلاک اروند به صورت متناوب استفاده کنند.
کد خبر: ۲۷۵۴۸۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۲۸